Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Stanton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wahlfrid" data-source="post: 601230" data-attributes="member: 95826"><p>Heeej!!</p><p></p><p>Jag och min vän, Bella, kommer ner till Stanton den 30:e december med tåget, vi har ingenstans att ta vägen så om det finns någon snäll själ som har lite tips på boende eller kanske vill dela med sig av sin soffa i några dagar så skulle vi bli mycket tacksamma..</p><p>Vi längtar ner som fan men det kanske blir lite kallt att sova på gatan?</p><p></p><p>SES!</p><p></p><p>/ Helena</p><p></p><p>helenawahlfrid@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wahlfrid, post: 601230, member: 95826"] Heeej!! Jag och min vän, Bella, kommer ner till Stanton den 30:e december med tåget, vi har ingenstans att ta vägen så om det finns någon snäll själ som har lite tips på boende eller kanske vill dela med sig av sin soffa i några dagar så skulle vi bli mycket tacksamma.. Vi längtar ner som fan men det kanske blir lite kallt att sova på gatan? SES! / Helena helenawahlfrid@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Stanton
Tillbaka
Topp