P pontan Guest 2004-06-24 Boende tärnaby #1 Ska börja på snowboard linjen i tärnaby och söker någon stans att bo. Någon som vent nåt? eller har lust att dela på en lya. Ha det gött
Ska börja på snowboard linjen i tärnaby och söker någon stans att bo. Någon som vent nåt? eller har lust att dela på en lya. Ha det gött