Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende tillgängligt Silvretta-montafon 23/24
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ArneS" data-source="post: 1289096" data-attributes="member: 188018"><p>Montafon är som helhet bra, finns flera olika system med gemensamt liftkort i dalen. Enklast att åka mellan skidorterna med egen bil, men det finns skidbussar som alternativ. Är man där en längre tid är det smart att åka skidor enbart på vardagar. Eftersom Montafon är lättillgängligt från närliggande motorvägssystem (från 96an från München som övergår till E60 i Österrike och från E43 på Schweiziska sidan) kommer det en hel del weekendbussar och dagturister/-skidåkare till Montafon på helgerna. Jag har vänner som bor i Feldkirch och de har säsongskort som gäller enbart vardagar vilket är ett bra alternativ (kostar cirka 530 euro försäsongspris om ni köper före 8 dec*).</p><p>Var är lägenheten belägen? Jag kollade tidigare via AirBnB och liknande men hade svårt att finna något som var prisvärt dvs under 30000 kr/månad.</p><p>*/https://www.silvretta-montafon.at/en/onlineshop/ticket/montafon-brandnertal-winter-wildpass-monday-to-friday~183460</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ArneS, post: 1289096, member: 188018"] Montafon är som helhet bra, finns flera olika system med gemensamt liftkort i dalen. Enklast att åka mellan skidorterna med egen bil, men det finns skidbussar som alternativ. Är man där en längre tid är det smart att åka skidor enbart på vardagar. Eftersom Montafon är lättillgängligt från närliggande motorvägssystem (från 96an från München som övergår till E60 i Österrike och från E43 på Schweiziska sidan) kommer det en hel del weekendbussar och dagturister/-skidåkare till Montafon på helgerna. Jag har vänner som bor i Feldkirch och de har säsongskort som gäller enbart vardagar vilket är ett bra alternativ (kostar cirka 530 euro försäsongspris om ni köper före 8 dec*). Var är lägenheten belägen? Jag kollade tidigare via AirBnB och liknande men hade svårt att finna något som var prisvärt dvs under 30000 kr/månad. */https://www.silvretta-montafon.at/en/onlineshop/ticket/montafon-brandnertal-winter-wildpass-monday-to-friday~183460 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende tillgängligt Silvretta-montafon 23/24
Tillbaka
Topp