Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende under 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wadup" data-source="post: 1040766" data-attributes="member: 104861"><p><strong>Hej!</strong></p><p></p><p>Jag är 21 vintrar ung, bosatt norr om Sthlm. Åkt bräda sedan barnsben och vill nu säsonga i Åre i första hand men Alperna är också av intresse.</p><p></p><p>Det är alltså under 14/15 jag vill upp, från början till slut. Jobblös, men har lite tid till att hitta ett.</p><p>Däremot behöver jag ett boende, vet att Skistar arrangerar boende vid vissa anställningar i Åre men detta är för osäkert för min del. För stunden är jag ensam men kommer försöka slita med mig någon om det blir tillgängligt.</p><p></p><p>Så sitter du/ni på ett boende under kommande säsong och behöver en till person på hyran och i det sociala så skicka gärna ett PM. </p><p></p><p>Med vänliga hälsningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wadup, post: 1040766, member: 104861"] [b]Hej![/b] Jag är 21 vintrar ung, bosatt norr om Sthlm. Åkt bräda sedan barnsben och vill nu säsonga i Åre i första hand men Alperna är också av intresse. Det är alltså under 14/15 jag vill upp, från början till slut. Jobblös, men har lite tid till att hitta ett. Däremot behöver jag ett boende, vet att Skistar arrangerar boende vid vissa anställningar i Åre men detta är för osäkert för min del. För stunden är jag ensam men kommer försöka slita med mig någon om det blir tillgängligt. Så sitter du/ni på ett boende under kommande säsong och behöver en till person på hyran och i det sociala så skicka gärna ett PM. Med vänliga hälsningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende under 14/15
Tillbaka
Topp