Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Usa, Park City
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="heipa" data-source="post: 353640" data-attributes="member: 75895"><p>Grejen e att vi har inte skaffat lägenhet än, eftersom vi först måste veta hur många det e som e villiga att vara med å dela på hyran. Men det finns gott om lägenheter så det e ingen fara. </p><p></p><p>Det e 3 månader om ni inte jobbar. Om man jobbar så får man vara där så länge man e anställd på jobbet. </p><p></p><p>Ha! Jag är faktiskt också 19, vilket samanträffande <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="heipa, post: 353640, member: 75895"] Grejen e att vi har inte skaffat lägenhet än, eftersom vi först måste veta hur många det e som e villiga att vara med å dela på hyran. Men det finns gott om lägenheter så det e ingen fara. Det e 3 månader om ni inte jobbar. Om man jobbar så får man vara där så länge man e anställd på jobbet. Ha! Jag är faktiskt också 19, vilket samanträffande :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Usa, Park City
Tillbaka
Topp