Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Val d´Isere för en person, spara 10 000
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomJ" data-source="post: 597956" data-attributes="member: 100119"><p>Hallo i lådan!</p><p></p><p>Vart här nere en vecka nu och har betalat för 5 månader framåt.</p><p>Pga olika anledningar måste jag nu lämna och letar en ersättare.</p><p></p><p>31 000 svenska kr för 5 månader boende har ja betalat, papper på allt och lite där till.</p><p>Är flexibel och kan lämna plats när någon är beredd att åka ner.</p><p>Ni slipper en och en halv månads hyra och sparar på detta ungefär 10 000 plus minus lite, beror när ni kommer ner.</p><p></p><p>Boendet är perfekt, ny renoverat, 3 min gång från lift och centrum. Bor 2 killar och en tjej i den, svenskar. </p><p>Har svar på allt, fråga på i tråden eller på mail johansson.tom@hotmail.com</p><p></p><p>Om vi löse de snabbt kan ni spara några mer kr. </p><p></p><p>Mvh Tom</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomJ, post: 597956, member: 100119"] Hallo i lådan! Vart här nere en vecka nu och har betalat för 5 månader framåt. Pga olika anledningar måste jag nu lämna och letar en ersättare. 31 000 svenska kr för 5 månader boende har ja betalat, papper på allt och lite där till. Är flexibel och kan lämna plats när någon är beredd att åka ner. Ni slipper en och en halv månads hyra och sparar på detta ungefär 10 000 plus minus lite, beror när ni kommer ner. Boendet är perfekt, ny renoverat, 3 min gång från lift och centrum. Bor 2 killar och en tjej i den, svenskar. Har svar på allt, fråga på i tråden eller på mail johansson.tom@hotmail.com Om vi löse de snabbt kan ni spara några mer kr. Mvh Tom [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Val d´Isere för en person, spara 10 000
Tillbaka
Topp