Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Val d´Isere för en person, spara 10 000
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WictorW" data-source="post: 600011" data-attributes="member: 100893"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Jag ar en kille pa 23 ar som kanske ar intresserad av lagenheten! Just nu reser jag runt i asien men ska komma hem runt jul och har funderat pa att gora en sasong pa en skidort nagonstans. Blir isf aktuellt fran borjan av januari... Vad ar det for folk i lagenheten? Har du bilder sa kanske du kan skicka de till min mail: wictor_w@hotmail.com</p><p>Hur tror du mojligheterna ar att fa jobb om man inte kan franska och kommer ner i januari?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WictorW, post: 600011, member: 100893"] Hejsan! Jag ar en kille pa 23 ar som kanske ar intresserad av lagenheten! Just nu reser jag runt i asien men ska komma hem runt jul och har funderat pa att gora en sasong pa en skidort nagonstans. Blir isf aktuellt fran borjan av januari... Vad ar det for folk i lagenheten? Har du bilder sa kanske du kan skicka de till min mail: wictor_w@hotmail.com Hur tror du mojligheterna ar att fa jobb om man inte kan franska och kommer ner i januari? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Val d´Isere för en person, spara 10 000
Tillbaka
Topp