Boende Val D'isere från jul, för en.

Skiller

Ny medlem
Boende Val D'isere från jul, för en.
Haj!

Jag har tröttnat på Norge och tänkte flytta till Val D'isere efter jul. Någon som har ett rum, en madrass eller en soffa till övers för en tät 19åring?

Eljest kanske någon har plats någon annan stans. Jag är öppen för alla förslag och är enbart bunden till mig själv.

/Elias W
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp