Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Val Thorens 9-14 feb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Clutch799" data-source="post: 940681" data-attributes="member: 132202"><p>Hej!</p><p></p><p>Tänker dra ner til VT vecka 6 och 7 och söker boende 9-14 februari.</p><p>Är det någon som har rum och kan tänka sig hyra ut en säng dessa dagar? </p><p></p><p>Jag har inga komfortkrav, och lägger fokus på åkning mer än fest.</p><p></p><p>Har kollat lite boende, och det mesta som är ledigt just nu verkar ligga en bit i från + att jag resar lite udda dagar.</p><p></p><p>pm:a eller ring/mess 0707727920</p><p></p><p>//Jon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Clutch799, post: 940681, member: 132202"] Hej! Tänker dra ner til VT vecka 6 och 7 och söker boende 9-14 februari. Är det någon som har rum och kan tänka sig hyra ut en säng dessa dagar? Jag har inga komfortkrav, och lägger fokus på åkning mer än fest. Har kollat lite boende, och det mesta som är ledigt just nu verkar ligga en bit i från + att jag resar lite udda dagar. pm:a eller ring/mess 0707727920 //Jon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Val Thorens 9-14 feb
Tillbaka
Topp