Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Val Thorens - platser kvar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="moah" data-source="post: 1030592" data-attributes="member: 145878"><p>Hej hej hallå,</p><p>vi söker fler som vill flytta in med oss i vår lägenhet i Val Thorens under perioden 11e januari till sista mars. Jag, 21årig tjej från Kalmar, och min kompanjon har precis avslutat vårt knegande i Norge och kan knappt vänta längre!</p><p></p><p>I nuläget är vi fyra personer, två killar och två tjejer, och tänkte fylla upp med två personer till! Hyran ligger på 8000 euro för hela tidsperioden, och desto fler desto billigare. Mycket centralt läge med ski-in/out möjligheter och till och med en egen balkong!</p><p></p><p>Vi brukar väl se oss själva som lättsamma individer! Livsnjutare som gillar att resa, träffa nytt folk och dricka öl. Har bott i kollektiv tidigare och älskar ett skönt häng i soffan, men framförallt ser vi fram emot grym skidåkning!</p><p></p><p>Skriv ett litet meddelande om ni är intresserade eller undrar över något.</p><p>Haaaa de så länge</p><p>/Moa (och Carro)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="moah, post: 1030592, member: 145878"] Hej hej hallå, vi söker fler som vill flytta in med oss i vår lägenhet i Val Thorens under perioden 11e januari till sista mars. Jag, 21årig tjej från Kalmar, och min kompanjon har precis avslutat vårt knegande i Norge och kan knappt vänta längre! I nuläget är vi fyra personer, två killar och två tjejer, och tänkte fylla upp med två personer till! Hyran ligger på 8000 euro för hela tidsperioden, och desto fler desto billigare. Mycket centralt läge med ski-in/out möjligheter och till och med en egen balkong! Vi brukar väl se oss själva som lättsamma individer! Livsnjutare som gillar att resa, träffa nytt folk och dricka öl. Har bott i kollektiv tidigare och älskar ett skönt häng i soffan, men framförallt ser vi fram emot grym skidåkning! Skriv ett litet meddelande om ni är intresserade eller undrar över något. Haaaa de så länge /Moa (och Carro) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Val Thorens - platser kvar!
Tillbaka
Topp