Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Val Thorens säsong 18/19
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user163953" data-source="post: 1097589"><p>Hej!</p><p>Jag och min kille tänkte dra ner till Val Thorens nästa säsong och har hittat ett boende för fyra pers där. Vi är två glada skåningar på 18 år som tar studenten nu till sommaren.</p><p></p><p>Lägenheten har plats för fyra personer och vi söker därför dig/er som är ansvarsfulla, glada och älskar snö. Platserna finns tillgängliga mellan 2-4 månader under säsongen. Det är en fin lägenhet med balkong, ett mindre kök samt ett sovrum. </p><p></p><p>Om du tycker detta verkar intressant så skicka iväg ett pm till mig och berätta lite om dig själv. </p><p>/ Maja</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user163953, post: 1097589"] Hej! Jag och min kille tänkte dra ner till Val Thorens nästa säsong och har hittat ett boende för fyra pers där. Vi är två glada skåningar på 18 år som tar studenten nu till sommaren. Lägenheten har plats för fyra personer och vi söker därför dig/er som är ansvarsfulla, glada och älskar snö. Platserna finns tillgängliga mellan 2-4 månader under säsongen. Det är en fin lägenhet med balkong, ett mindre kök samt ett sovrum. Om du tycker detta verkar intressant så skicka iväg ett pm till mig och berätta lite om dig själv. / Maja [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Val Thorens säsong 18/19
Tillbaka
Topp