sviden Ny medlem 2003-11-07 Boende Val Thorens? #1 Jag undrar om det är någon som har en plats över i vt. Jag åker ner runt den 17 januari och stannar resten av säsongen.
Jag undrar om det är någon som har en plats över i vt. Jag åker ner runt den 17 januari och stannar resten av säsongen.