Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende var som helst från mitten av februari?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kristian83" data-source="post: 601585" data-attributes="member: 67351"><p>Satt på jobbet idag och kände att nu får det vara nog! Jag är 26 år och finanskrisen har stoppat upp min karriär, för tillfället trampar jag bara vatten, därför har jag nu bestämt mig för att säga upp mig från mitt själsdödande arbete, som visserligen är välbetalt, men dödens tråkigt! När jag funderade över saker att göra istället, medans jag väntar på mitt drömjobb, då slog det mig att jag kanske kunde spendera några månader i Alperna. Jag har aldrig tidigare säsongat, jag är 26 år och möjligen lite gammal i sammanhanget, har ingen erfarenhet från serviceyrken, restaurangbranschen eller liknande. Eftersom jag kom på detta nyss har jag inte kollat upp någonting egentligen. Jag känner bara att jag lätt skulle kunna flippa burgare och åka skidor några månader. Hur går jag till väga? Är det lätt att få jobb?</p><p></p><p>Jag tar gärna emot lite tips och råd från den som vill dela med sig. Och så söker jag boende från mitten av februari!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kristian83, post: 601585, member: 67351"] Satt på jobbet idag och kände att nu får det vara nog! Jag är 26 år och finanskrisen har stoppat upp min karriär, för tillfället trampar jag bara vatten, därför har jag nu bestämt mig för att säga upp mig från mitt själsdödande arbete, som visserligen är välbetalt, men dödens tråkigt! När jag funderade över saker att göra istället, medans jag väntar på mitt drömjobb, då slog det mig att jag kanske kunde spendera några månader i Alperna. Jag har aldrig tidigare säsongat, jag är 26 år och möjligen lite gammal i sammanhanget, har ingen erfarenhet från serviceyrken, restaurangbranschen eller liknande. Eftersom jag kom på detta nyss har jag inte kollat upp någonting egentligen. Jag känner bara att jag lätt skulle kunna flippa burgare och åka skidor några månader. Hur går jag till väga? Är det lätt att få jobb? Jag tar gärna emot lite tips och råd från den som vill dela med sig. Och så söker jag boende från mitten av februari! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende var som helst från mitten av februari?
Tillbaka
Topp