Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende, Verbier 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tryggv" data-source="post: 1063841" data-attributes="member: 132927"><p>Hallå!</p><p></p><p>Tänkte bara ta tempen på intresset av att dela boende i Verbier i vinter. </p><p></p><p>Vi är just nu tre stycken grabbar i 20-23 års åldern, alla från freeride, som tänkt sticka ner någon vecka in i December, och stanna tills någon gång i April, preliminärt.</p><p></p><p>Personligen blir det min första säsong, och jag är extremt taggad. Är väl mest ute efter åkningen, och kommer jobba en del där nere, men en och annan afterski kommer man nog att hinna med under säsongen.. :P</p><p></p><p>Så söker nu efter fler personer att förgylla dessa kommande underbara månader med.</p><p></p><p>Om detta inte är aktuellt för er, men ni kanske hör något om nått boende eller bara har tips om bra säsongserbjudanden där, så skriv gärna! All hjälp uppskattas!</p><p></p><p></p><p>Mvh</p><p>Viktor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tryggv, post: 1063841, member: 132927"] Hallå! Tänkte bara ta tempen på intresset av att dela boende i Verbier i vinter. Vi är just nu tre stycken grabbar i 20-23 års åldern, alla från freeride, som tänkt sticka ner någon vecka in i December, och stanna tills någon gång i April, preliminärt. Personligen blir det min första säsong, och jag är extremt taggad. Är väl mest ute efter åkningen, och kommer jobba en del där nere, men en och annan afterski kommer man nog att hinna med under säsongen.. :P Så söker nu efter fler personer att förgylla dessa kommande underbara månader med. Om detta inte är aktuellt för er, men ni kanske hör något om nått boende eller bara har tips om bra säsongserbjudanden där, så skriv gärna! All hjälp uppskattas! Mvh Viktor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende, Verbier 15/16
Tillbaka
Topp