boende whistler finnes

  • Trådstartare Trådstartare nat
  • Start datum Start datum

nat

Ny medlem
boende whistler finnes
hej, nathalie heter jag och jag har en plats i ett hus i creekside, Whistler. Jag måste tyvärr åka hem i februari och tänkte om det fanns någon res-sugen liten kotte som ville ha någonstans att bo!!!


Huset ligger fem minuter från stora gondol-liften i creekside som tar dig direkt upp på whistler mountain, som by the way alltid detta år är täckt med färskt puder(!!!!!).

Det här året är tydligen ett av de bästa åren, rent snömässigt, och det är ganska lite amerikaner i byn vilket också är skitbra hehe.

huset är annars tre våningar, två badrum, tv, xbox, tvättmaskiner och sånna grejer. Tillgång till bil och telefon finns också!!!

hör av dig till mig så ska jag ge dig ett pris /// nathalie (nathaliegustaf@hotmail.com)
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp