Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende whistler finnes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nat" data-source="post: 145794" data-attributes="member: 49235"><p>hej, nathalie heter jag och jag har en plats i ett hus i creekside, Whistler. Jag måste tyvärr åka hem i februari och tänkte om det fanns någon res-sugen liten kotte som ville ha någonstans att bo!!!</p><p></p><p></p><p>Huset ligger fem minuter från stora gondol-liften i creekside som tar dig direkt upp på whistler mountain, som by the way alltid detta år är täckt med färskt puder(!!!!!). </p><p></p><p>Det här året är tydligen ett av de bästa åren, rent snömässigt, och det är ganska lite amerikaner i byn vilket också är skitbra hehe.</p><p></p><p>huset är annars tre våningar, två badrum, tv, xbox, tvättmaskiner och sånna grejer. Tillgång till bil och telefon finns också!!!</p><p></p><p>hör av dig till mig så ska jag ge dig ett pris /// nathalie (nathaliegustaf@hotmail.com)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nat, post: 145794, member: 49235"] hej, nathalie heter jag och jag har en plats i ett hus i creekside, Whistler. Jag måste tyvärr åka hem i februari och tänkte om det fanns någon res-sugen liten kotte som ville ha någonstans att bo!!! Huset ligger fem minuter från stora gondol-liften i creekside som tar dig direkt upp på whistler mountain, som by the way alltid detta år är täckt med färskt puder(!!!!!). Det här året är tydligen ett av de bästa åren, rent snömässigt, och det är ganska lite amerikaner i byn vilket också är skitbra hehe. huset är annars tre våningar, två badrum, tv, xbox, tvättmaskiner och sånna grejer. Tillgång till bil och telefon finns också!!! hör av dig till mig så ska jag ge dig ett pris /// nathalie (nathaliegustaf@hotmail.com) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende whistler finnes
Tillbaka
Topp