Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="powderdreams" data-source="post: 179830" data-attributes="member: 54855"><p>Men det är ju inte per person, det e ju för ett boende som man delar på, hur många är beroende på storlek på boendet o hur trångt man vill bo, plus att 1000 can $ är ungefär 6500 och ta som exempel ett två sovrumsboende för 1400 can$ o delar man det på alltifrån 2-4 pers beroende på hur trångt man vill bo så blir det nått på 2200-4400 kr per person o månad, det e ju överkomligt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="powderdreams, post: 179830, member: 54855"] Men det är ju inte per person, det e ju för ett boende som man delar på, hur många är beroende på storlek på boendet o hur trångt man vill bo, plus att 1000 can $ är ungefär 6500 och ta som exempel ett två sovrumsboende för 1400 can$ o delar man det på alltifrån 2-4 pers beroende på hur trångt man vill bo så blir det nått på 2200-4400 kr per person o månad, det e ju överkomligt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende whistler
Tillbaka
Topp