Boende Whistler

Tanjaeriksson

Ny medlem
Boende Whistler
Hallå alla glada!

Börjar få lite panik..
Hade störst planer på Revelstoke i vinter men nu när det börjar närma sig vet jag inte om jag vill till Whistler i alla fall!!
Ett stort problem... Hus..

Någon som vet hur man lättast hittar rum/hus/lägenheter att hyra??

mkt tacksam för svar så fort som möjligt.
Åker ner i början på oktober!

peace
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp