Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Zell Am See
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frejda" data-source="post: 268447" data-attributes="member: 31322"><p>Heeej!</p><p>Vi är två tjejer som drar ner till zell am alldeles snart (nu till helgen)...tänkte höra om de är nå fler som ska ner? intresserad av att försöka hitta ngt boende att dela? verkar vara lättare att hitta 4 pers lght än för två och så blir det ju alltid så mkt trevligare när hyran sjunker <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>/Frida</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frejda, post: 268447, member: 31322"] Heeej! Vi är två tjejer som drar ner till zell am alldeles snart (nu till helgen)...tänkte höra om de är nå fler som ska ner? intresserad av att försöka hitta ngt boende att dela? verkar vara lättare att hitta 4 pers lght än för två och så blir det ju alltid så mkt trevligare när hyran sjunker :) /Frida [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Zell Am See
Tillbaka
Topp