Boende Zermatt v7

J_Skantze

Medlem
Boende Zermatt v7
Jag är pa jakt efter boende i Zermatt v 7 (11-18 februari) och skulle gärna vilja ha nagra tips pa inte alltför dyrt boende för 2-4 personer.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp