Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Zillertal Mayrhof 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lina_js" data-source="post: 179749" data-attributes="member: 35632"><p>Ok, nu menade inte jag som inlägget togs. Jag vill vara borta en månad och då brukar det vara lättare att hyra in sig hos några som har ett boende för hela säsongen. Jag letar på alla håll, grejen är att jag har vänner som vill vara nere 10 dagar så jag vet inte helt hur jag ska få ihop detta. Slutar väl med att jag slår upp mitt tält, det funkar det med. längtar redan efter toppturer.....va fan klart man får ihop detta. Jag lämnar inte boendet i handen på er....eller det var kankse precis det jag egentligen hoppades på (får nog erkänna det). Jag ska leta på mitt håll också ser vi vad som sker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lina_js, post: 179749, member: 35632"] Ok, nu menade inte jag som inlägget togs. Jag vill vara borta en månad och då brukar det vara lättare att hyra in sig hos några som har ett boende för hela säsongen. Jag letar på alla håll, grejen är att jag har vänner som vill vara nere 10 dagar så jag vet inte helt hur jag ska få ihop detta. Slutar väl med att jag slår upp mitt tält, det funkar det med. längtar redan efter toppturer.....va fan klart man får ihop detta. Jag lämnar inte boendet i handen på er....eller det var kankse precis det jag egentligen hoppades på (får nog erkänna det). Jag ska leta på mitt håll också ser vi vad som sker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Zillertal Mayrhof 06/07
Tillbaka
Topp