boende!!

• Trådstartare Trådstartare Jen
  • Start datum Start datum

Jen

Ny medlem
boende!!
Hej alla bummar!

Är det någon där ute som har en sovplats för en spontan, postiv, glad och renlig tjej som är van att dela boende. Planen är att åka nedåt i början av feb och vara kvar tom april. Eftersom jag är ute i sista minuten så är jag öppen för alla förslag. Vart jag kommer spelar inte någon större roll bara det finns mer snö och fler höjdmeter än här hemma.

Hör av er!!

boende!!
Hej Jen! Verkar som du är ute i lika god tid och efter samma sak som jag. Tyvärr kan jag inte erbjuda något boende, men jag skall ner till alperna snarast efter vecka 5 som skall tillbringas i Åre (Tigovecka). Hade varit kul med resesällskap, och så kan vi hjälpas åt med att fixa boende när man väl kommer ner.

Hör av dig om du är intresserad

boende!!
Resesällskap låter ju alldeles toppen. Jag kan inte dra iväg förrän tidigast helgen den 2-3 feb eftersom jag kommer att befinna mig på mycket sydliga breddgrader vecka 5.

Har du några ideer på vart du vill? Har du bil eller har du planerat att ta dig ned på något annat sätt? Jag har tyvärr inte bil men körkort finnes. Har också hört att det finns många riktigt billiga restresor nu så man borde kunna fixa en bussplats ned.

Du kan nå mig på 0733-309669 om det fortfarande är intressant.
Jen

boende!!
hej jen.
vi e tva killar som e nere i chamonix just nu och det e faktiskt sa att vi behover en person till for att skara ner lite pa kostnaderna.

det e en studio i chamonix sud. den kostar 365 euro i manaden per person om vi e 3 st som delar.
du kan ju ta och hora av dig (det skall vara 2 prickar over o: et) :)

mailadressen e mr@fredriksson.nu

// per och anders

boende!!
Hej!
Jag är f.n. ensam i min bil ner till Sainte Foy (strax norr om Tingnes) eftersom min resekamrat tyvärr hoppat av. Jag åker ner den 10:e feb och stannar 4-7 veckor men kanske inte på samma ställe... Hör av dig på 040-611 14 88 så berättar jag mer! =)

/Jonas

boende!!
Hej,

har själv tänkt att åka ner för 5-6 veckor, företrädevis till cham, verbier el val d"isère. kan dock inte åka förrän 18 feb (v 8). är intresserad av resesällskap & boendeförslag!

boende!!
Hej,

har själv tänkt att åka ner för 5-6 veckor, företrädevis till cham, verbier el val d"isère. kan dock inte åka förrän 18 feb (v 8). är intresserad av resesällskap & boendeförslag!

Tillbaka
Topp