Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende????
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kokikola" data-source="post: 49505" data-attributes="member: 32715"><p>äntligen har jag då beslutat mig för att ta mitt pick o pack o sticka iväg söderut. o inte till någon lång sandstrand någonstans utan till betydligt kallare trakter. o bergigare sådana oxå. </p><p></p><p>Kräsen är väl det sista jag är. Vad som helst funkar!! Ganska viktigt är ju en liten plats o sova på!</p><p></p><p>Så gott folk, om en sådan plats finnes- hör av er!!! Jag kommer att bli överlycklig!</p><p></p><p>Antingen hit per mejl eller gästbok eller också till fisk_e_gott@yahoo.se som funkar lika bra....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kokikola, post: 49505, member: 32715"] äntligen har jag då beslutat mig för att ta mitt pick o pack o sticka iväg söderut. o inte till någon lång sandstrand någonstans utan till betydligt kallare trakter. o bergigare sådana oxå. Kräsen är väl det sista jag är. Vad som helst funkar!! Ganska viktigt är ju en liten plats o sova på! Så gott folk, om en sådan plats finnes- hör av er!!! Jag kommer att bli överlycklig! Antingen hit per mejl eller gästbok eller också till fisk_e_gott@yahoo.se som funkar lika bra.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende????
Tillbaka
Topp