Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeterGu" data-source="post: 50187" data-attributes="member: 34840"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag och en polare ska bege oss till st:anton denna senhöst. Efter att ha läst på denna sida om alla som redan fixat boende börjar vi att bli lite fundersamma..</p><p></p><p>Vi hade tänkt följande scenario: I mitten av November kommer vi nedglidande till St:Anton och först då börjar vi att se oss omkring efter något ställe att bo på. Detta löser sig fin fint inom några dar och vi kan börja söka efter jobb..</p><p></p><p>Är detta funkis? </p><p></p><p>Vore tacksamma om någon "gammal räv" kunde ge oss "youngsters" lite råd...</p><p></p><p>MVH Peter m.m</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeterGu, post: 50187, member: 34840"] Hej! Jag och en polare ska bege oss till st:anton denna senhöst. Efter att ha läst på denna sida om alla som redan fixat boende börjar vi att bli lite fundersamma.. Vi hade tänkt följande scenario: I mitten av November kommer vi nedglidande till St:Anton och först då börjar vi att se oss omkring efter något ställe att bo på. Detta löser sig fin fint inom några dar och vi kan börja söka efter jobb.. Är detta funkis? Vore tacksamma om någon "gammal räv" kunde ge oss "youngsters" lite råd... MVH Peter m.m [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende?
Tillbaka
Topp