Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ostersund" data-source="post: 57615" data-attributes="member: 36685"><p>Åker dit 2:a dec och måste fixa boende under säsongen. Till en början tar jag in på något hostel men jag jagar nu några att dela boende med. Jag vill gärna hyra rum i lägenhet så om du/ni har något; hör av er! Om ni också är på jakt kan ni höra av er så kan vi fixa något större tillsammans. Själv är jag 23 år och kommer att tillbringa hela säsongen där borta.</p><p>Mitt första drag blir att köpa ett par nya offpistlagg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ostersund, post: 57615, member: 36685"] Åker dit 2:a dec och måste fixa boende under säsongen. Till en början tar jag in på något hostel men jag jagar nu några att dela boende med. Jag vill gärna hyra rum i lägenhet så om du/ni har något; hör av er! Om ni också är på jakt kan ni höra av er så kan vi fixa något större tillsammans. Själv är jag 23 år och kommer att tillbringa hela säsongen där borta. Mitt första drag blir att köpa ett par nya offpistlagg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Tillbaka
Topp