Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JenniferH" data-source="post: 57618" data-attributes="member: 34587"><p>Tjena!!</p><p>Jag har också planer på att dra till Whistler i vår och är grymt sugen!! Är en 20 årig tjej från Sthlm. Laddar på att åka iväg början av januari till april tror jag, men har inte ngt boende ännu.. hittar ni ngt å vill dela så hör mer än gärna av er till mig!! Jag skulle tycka det va kul å dela boende med andra skidtokiga och har inga problem att bo många. Alla förslag uppskattas!</p><p>/Jennifer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JenniferH, post: 57618, member: 34587"] Tjena!! Jag har också planer på att dra till Whistler i vår och är grymt sugen!! Är en 20 årig tjej från Sthlm. Laddar på att åka iväg början av januari till april tror jag, men har inte ngt boende ännu.. hittar ni ngt å vill dela så hör mer än gärna av er till mig!! Jag skulle tycka det va kul å dela boende med andra skidtokiga och har inga problem att bo många. Alla förslag uppskattas! /Jennifer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boendebröder/systrar i Whistler från dec!
Tillbaka
Topp