Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boendefraga: Breckenridge 11/12!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FredrikLarsson123" data-source="post: 913295" data-attributes="member: 32646"><p>Hej!</p><p></p><p>Om ni inte hittar något i er prisklass i någon av själva skidorterna kan ett tips vara att bo i Frisco. Frisco ligger mitt emellan Breckenridge, Keystone och Cooper och är nära flertalet riktigt bra ställen (bla Vail) som är knutet till samma liftkort. Dock tror jag att tillgång till bil är ett måste då jag är osäker på om det går några shuttles. Dock tror jag att det är roligare att bo inne i någon av skidorterna men det här är ändå ett bra alternativ om man har bil, vill åka på lite olika ställen samt vill spara lite pengar. Lycka till och ha en grym resa!</p><p></p><p>// Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FredrikLarsson123, post: 913295, member: 32646"] Hej! Om ni inte hittar något i er prisklass i någon av själva skidorterna kan ett tips vara att bo i Frisco. Frisco ligger mitt emellan Breckenridge, Keystone och Cooper och är nära flertalet riktigt bra ställen (bla Vail) som är knutet till samma liftkort. Dock tror jag att tillgång till bil är ett måste då jag är osäker på om det går några shuttles. Dock tror jag att det är roligare att bo inne i någon av skidorterna men det här är ändå ett bra alternativ om man har bil, vill åka på lite olika ställen samt vill spara lite pengar. Lycka till och ha en grym resa! // Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boendefraga: Breckenridge 11/12!
Tillbaka
Topp