Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boenden i Val d'isère för 17 åringar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hugo Larsson" data-source="post: 1305654" data-attributes="member: 191110"><p>Tja jag och tre av mina kompisar är jäkligt sugna på lite go skidåkning i Val d'isère. Problemet är att ingen av hoss har hunnit fylla 18 innan vi är där. Varför just valdi är för att allt annat folk på vår skola ska ditt. Jag har letat som fan men hittar ingen hemsida eller lägenhet som tar imot fyra 17 åringar. Jag hittar bara svindyra paketresor för en halv miljon där man får åka med målsmans godkännande. Nån som vet nått boende eller hemsida som godkänner 18 åringar? Vi är inte kräsna...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hugo Larsson, post: 1305654, member: 191110"] Tja jag och tre av mina kompisar är jäkligt sugna på lite go skidåkning i Val d'isère. Problemet är att ingen av hoss har hunnit fylla 18 innan vi är där. Varför just valdi är för att allt annat folk på vår skola ska ditt. Jag har letat som fan men hittar ingen hemsida eller lägenhet som tar imot fyra 17 åringar. Jag hittar bara svindyra paketresor för en halv miljon där man får åka med målsmans godkännande. Nån som vet nått boende eller hemsida som godkänner 18 åringar? Vi är inte kräsna... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boenden i Val d'isère för 17 åringar?
Tillbaka
Topp