Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boendexploatering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1298001" data-attributes="member: 80520"><p>Det byggs fruktansvärt mycket i Norge även bortom direkt skidortsanslutning. Hytter som i praxis är hus med allt vad det innebär av komfort. Det är en stor debatt just ny, det ska bli väldigt intressant att se var den slutar.</p><p></p><p>Inte ens uppe i norr är vi förskonade, sista gången jag körde över Bjørnfjells-platån reagerade jag på hur otroligt mycket mer det var utbyggt jämfört med för 4-5 år sen. Men det är inte i närheten av samma skala såklart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1298001, member: 80520"] Det byggs fruktansvärt mycket i Norge även bortom direkt skidortsanslutning. Hytter som i praxis är hus med allt vad det innebär av komfort. Det är en stor debatt just ny, det ska bli väldigt intressant att se var den slutar. Inte ens uppe i norr är vi förskonade, sista gången jag körde över Bjørnfjells-platån reagerade jag på hur otroligt mycket mer det var utbyggt jämfört med för 4-5 år sen. Men det är inte i närheten av samma skala såklart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boendexploatering
Tillbaka
Topp