Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boendexploatering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hotdog Hanz" data-source="post: 1300264" data-attributes="member: 189878"><p>Jag var mycket i fjällen på 90 och 00 talet. Senaste 15 åren har jag , gudskelov, kunnat ägna min vintervistelse till ”längdorter”. Men nu när ungarna börjat bli stora nog för alpint så har jag fått börja köra utförs igen. Var i Branäs över påsk. Snacka om ”hyttepest” Det är ju stugor överallt. Kanske nästan det som förvånar mig mest är, Branäs erbjuder ju inte så fantastiskt skidåkning. Ibland tror jag det är viktigare att äga en fjällstuga än att verkligen tycka det är värt och roligt vara där. Jag skulle aldrig i mitt liv vilja vara knuten till en ort. Allra minst Branäs. Det stället känns helt överexploaterat kontra bergets egenskaper. Men OK ungarna gillade det haha. Viktigast ändå</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hotdog Hanz, post: 1300264, member: 189878"] Jag var mycket i fjällen på 90 och 00 talet. Senaste 15 åren har jag , gudskelov, kunnat ägna min vintervistelse till ”längdorter”. Men nu när ungarna börjat bli stora nog för alpint så har jag fått börja köra utförs igen. Var i Branäs över påsk. Snacka om ”hyttepest” Det är ju stugor överallt. Kanske nästan det som förvånar mig mest är, Branäs erbjuder ju inte så fantastiskt skidåkning. Ibland tror jag det är viktigare att äga en fjällstuga än att verkligen tycka det är värt och roligt vara där. Jag skulle aldrig i mitt liv vilja vara knuten till en ort. Allra minst Branäs. Det stället känns helt överexploaterat kontra bergets egenskaper. Men OK ungarna gillade det haha. Viktigast ändå [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boendexploatering
Tillbaka
Topp