Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Böja stoppern Shiftbindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1327631" data-attributes="member: 99032"><p>Jag kör en 100 mm shift broms på 104 mm midja och har gjort noll förändringar och har noll problem.</p><p></p><p>Räcker det inte med att fila lite på plastpryttlarnas insidor?</p><p></p><p>Om du ändå måste böja, så skulle jag rekommendera ett brett grepp strax under böjen, med typ en rörtång. Eller ännu hellre ett rör som du trär över plastpryttlarna och upp till böjen. Se bara till att hålla emot på delen innanför böjen.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1327631, member: 99032"] Jag kör en 100 mm shift broms på 104 mm midja och har gjort noll förändringar och har noll problem. Räcker det inte med att fila lite på plastpryttlarnas insidor? Om du ändå måste böja, så skulle jag rekommendera ett brett grepp strax under böjen, med typ en rörtång. Eller ännu hellre ett rör som du trär över plastpryttlarna och upp till böjen. Se bara till att hålla emot på delen innanför böjen. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Böja stoppern Shiftbindning?
Tillbaka
Topp