Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Böjd Skida...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PhantomTiger" data-source="post: 64912" data-attributes="member: 37497"><p>Hej jag har ett par Blissard 195 (asså inte carving). Igår på skoltresan bestämde jag och tre polare oss för att köra moffpist.. Men så gick det illa så jag körde in i en sten o böjde ena skidan. När jag gick in till skiduthyrningsstället o frågade om de kunde hjälpa mig skrattade de åt mig först o sen tog en dansk skidan, böjde den tre gånger o sa att den var för seg. Jag litar inte riktigt på den o tänker inte slänga de gamla skidorna bara för det. Finns det nåt jag kan göra eller ska jag ta med den till en skidaffär?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PhantomTiger, post: 64912, member: 37497"] Hej jag har ett par Blissard 195 (asså inte carving). Igår på skoltresan bestämde jag och tre polare oss för att köra moffpist.. Men så gick det illa så jag körde in i en sten o böjde ena skidan. När jag gick in till skiduthyrningsstället o frågade om de kunde hjälpa mig skrattade de åt mig först o sen tog en dansk skidan, böjde den tre gånger o sa att den var för seg. Jag litar inte riktigt på den o tänker inte slänga de gamla skidorna bara för det. Finns det nåt jag kan göra eller ska jag ta med den till en skidaffär? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Böjd Skida...
Tillbaka
Topp