Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Böjd Skida...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sticks" data-source="post: 64914"><p>Om skidan blivit stukad är det oftast inte så mycket man kan göra åt det, tyvärr. Det enda man kan försöka göra att att stuka tillbaks den men det medför risk för: 1. du bryter skidan och, 2. Du förstör det du använder som mothåll (lyckades välta en slipmaskin på detta sätt när jag jobbade på anläggning). Om kärnan är knäckt, skidan är inte bara stukad alltså, då kan du lika gärna börja se dig om efter nya skidor med det samma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sticks, post: 64914"] Om skidan blivit stukad är det oftast inte så mycket man kan göra åt det, tyvärr. Det enda man kan försöka göra att att stuka tillbaks den men det medför risk för: 1. du bryter skidan och, 2. Du förstör det du använder som mothåll (lyckades välta en slipmaskin på detta sätt när jag jobbade på anläggning). Om kärnan är knäckt, skidan är inte bara stukad alltså, då kan du lika gärna börja se dig om efter nya skidor med det samma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Böjd Skida...
Tillbaka
Topp