Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bojkota Julen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 49959" data-attributes="member: 31617"><p>Nu är jag trött på att slösa bort mina surt tjänade riksdaler på mina otacksamma släktingar. Jag kan ju lika gärna lägga dem på mig själv och en skidtrip! Dessvärre är mina vänner mer konservativa och tänker stanna hemma.</p><p></p><p>Finns det några likasinnade som är sugna på en trip till alperna över aftonen eller aftnarna?</p><p></p><p>Alternativ 1:</p><p>Åka med exempelvis UCPA till Argentiére (Chamonix) i en vecka för 6100:-</p><p></p><p>Alternativ 2:</p><p>Fylla min buss med plats för 8 och leta upp eget boende och stanna så länge man vill etc etc etc... julafton, nyårsafton... påskafton...</p><p></p><p>Skynda er!! Snart bokar jag trippen hos UCPA bara för att ha något att se fram emot!!</p><p></p><p>Klapp och kyss à la Kruse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 49959, member: 31617"] Nu är jag trött på att slösa bort mina surt tjänade riksdaler på mina otacksamma släktingar. Jag kan ju lika gärna lägga dem på mig själv och en skidtrip! Dessvärre är mina vänner mer konservativa och tänker stanna hemma. Finns det några likasinnade som är sugna på en trip till alperna över aftonen eller aftnarna? Alternativ 1: Åka med exempelvis UCPA till Argentiére (Chamonix) i en vecka för 6100:- Alternativ 2: Fylla min buss med plats för 8 och leta upp eget boende och stanna så länge man vill etc etc etc... julafton, nyårsafton... påskafton... Skynda er!! Snart bokar jag trippen hos UCPA bara för att ha något att se fram emot!! Klapp och kyss à la Kruse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bojkota Julen!
Tillbaka
Topp