Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bojkota Julen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kokikola" data-source="post: 49965" data-attributes="member: 32715"><p>Vad är det med er egentligen? Jag skulle inte BOJKOTTA JULEN för något! Även om man inte är hemma så är det ju fortfarande jul... Och även om man inte slänger ut sina surt förvärvade riksdaler på sina släktingar som ansett att de vill slänga ut sina slantar på presenter till dig kan man ju fortfarande skänka dem en tanke...</p><p></p><p>Men jag tror jag förstår vart du vill komma, ändå. </p><p>Vad är väl en julmiddag hemma, om inte alldeles, alldeles underbar! Men en vit jul ska det ju vara, o vart är den vitare om inte i nyfallen snö med ett par skidor/en snowboard på fötterna?!!!</p><p></p><p>Själv åker jag inte förrän efter julen, födelsedan o nyår...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kokikola, post: 49965, member: 32715"] Vad är det med er egentligen? Jag skulle inte BOJKOTTA JULEN för något! Även om man inte är hemma så är det ju fortfarande jul... Och även om man inte slänger ut sina surt förvärvade riksdaler på sina släktingar som ansett att de vill slänga ut sina slantar på presenter till dig kan man ju fortfarande skänka dem en tanke... Men jag tror jag förstår vart du vill komma, ändå. Vad är väl en julmiddag hemma, om inte alldeles, alldeles underbar! Men en vit jul ska det ju vara, o vart är den vitare om inte i nyfallen snö med ett par skidor/en snowboard på fötterna?!!! Själv åker jag inte förrän efter julen, födelsedan o nyår... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bojkota Julen!
Tillbaka
Topp