Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bojkota Julen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="crazyKRUSE" data-source="post: 49971" data-attributes="member: 31617"><p>Ja men det är härligt Arctic! Då drar vi! Jag skall tom köpa en liten julklapp till dig! Vad sägs om en socka?</p><p></p><p>Det är för övrigt inte det att jag inte älskar julen och att träffa släktingarna! Det är bara det att jag anser att hela presentgrejen är ursäkta uttrycket men skit! Jag handlar en massa presenter till främlingar som jag bara träffar en gång om året och som jag inte har en aning om vad de önskar sig eftersom de vill vara så ödmjuka och jämt säger "ähh, inget särskilt" och eftersom jag som sagt knappt känner människorna så vet jag ju inte vad de kan tänkas behöva! Alltså blir det bara skit. Jag å andra sidan är inte mycket bättre så därför köper de bara skräp till mig också! Om man hade sparat in på presenterna så kunde man rent av hälsat på de flera ggr om året istället! </p><p></p><p>Känns som om det kvittar nu! Det blir till att fira jul med la familia då ingen hänger på mig över afton så åker jag på nyår istället! Måste ha något bokat annars spricker jag! </p><p></p><p>Kan iofs tänka mig att åka både och! Kom igen för fan!!...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="crazyKRUSE, post: 49971, member: 31617"] Ja men det är härligt Arctic! Då drar vi! Jag skall tom köpa en liten julklapp till dig! Vad sägs om en socka? Det är för övrigt inte det att jag inte älskar julen och att träffa släktingarna! Det är bara det att jag anser att hela presentgrejen är ursäkta uttrycket men skit! Jag handlar en massa presenter till främlingar som jag bara träffar en gång om året och som jag inte har en aning om vad de önskar sig eftersom de vill vara så ödmjuka och jämt säger "ähh, inget särskilt" och eftersom jag som sagt knappt känner människorna så vet jag ju inte vad de kan tänkas behöva! Alltså blir det bara skit. Jag å andra sidan är inte mycket bättre så därför köper de bara skräp till mig också! Om man hade sparat in på presenterna så kunde man rent av hälsat på de flera ggr om året istället! Känns som om det kvittar nu! Det blir till att fira jul med la familia då ingen hänger på mig över afton så åker jag på nyår istället! Måste ha något bokat annars spricker jag! Kan iofs tänka mig att åka både och! Kom igen för fan!!... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bojkota Julen!
Tillbaka
Topp