Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
boka lgh på laax.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brajjan" data-source="post: 404242" data-attributes="member: 29939"><p>jag ska boka en lägenhet på laax.com. när jag klickade vidare där så skulle man betala med kort direkt på sidan istället för bara boka och betala när man är där. </p><p></p><p>så frågan är om någon har bokat boende genom laax.com och om man kan lita på att man får en lägenhet och inte att man bli lurad på pengar. såg att man kunde ringa men tänkte prova här först!</p><p></p><p>mvh victor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brajjan, post: 404242, member: 29939"] jag ska boka en lägenhet på laax.com. när jag klickade vidare där så skulle man betala med kort direkt på sidan istället för bara boka och betala när man är där. så frågan är om någon har bokat boende genom laax.com och om man kan lita på att man får en lägenhet och inte att man bli lurad på pengar. såg att man kunde ringa men tänkte prova här först! mvh victor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
boka lgh på laax.com
Tillbaka
Topp