Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
boka UCPA genom franska bokningssystemet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peter_K" data-source="post: 357516" data-attributes="member: 26232"><p>Grejen är väl framförallt att man får åka med andra svenskar. </p><p></p><p>Fransmän gillar rök-pauser, filosofiska diskussioner och låååånga luncher. Som puderhungrig åk-sugen svensk som harvat is-frusen konstsnö hela säsongen på nån soptipps-backe och äntligen kommer till Alperna är det sällan exakt det man är ute efter...</p><p></p><p>Frågar man de franska guiderna brukar de oftast hellre vilja åka med svenskarna eftersom det brukar vara mer åkning och mindre blaj i de grupperna.</p><p></p><p>Edit innan jag blir deporterad från Frankrike: Det finns naturligtvis undantag...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peter_K, post: 357516, member: 26232"] Grejen är väl framförallt att man får åka med andra svenskar. Fransmän gillar rök-pauser, filosofiska diskussioner och låååånga luncher. Som puderhungrig åk-sugen svensk som harvat is-frusen konstsnö hela säsongen på nån soptipps-backe och äntligen kommer till Alperna är det sällan exakt det man är ute efter... Frågar man de franska guiderna brukar de oftast hellre vilja åka med svenskarna eftersom det brukar vara mer åkning och mindre blaj i de grupperna. Edit innan jag blir deporterad från Frankrike: Det finns naturligtvis undantag... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
boka UCPA genom franska bokningssystemet?
Tillbaka
Topp