Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Bokstäverna COGOGCGCO
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1056026" data-attributes="member: 34110"><p>1.</p><p> [USER=48397]@HeLium[/USER]: Jag förstår fortfarande inte kommentaren; "- Någon som är bitter för att inte blivit utvald?! "</p><p>2.</p><p> [USER=58560]@Linder[/USER]: Om jag inte gillade denna delen av forumet så hade jag väl inte försökt hjälpa till?</p><p>3. Ingen annan har rapporterat samma problem. (inte i denna tråd iallafall) varpå jag påstår att om jag haft en sajt med 434999 individuella besökare per månad så hade jag varit nöjd med kodningen. Jag misstänker att jag inte är ensam, men är öppen för möjligheten, hur marginell den än är, att jag kan ha fel.</p><p>4. Även om jag väljer att tolka "Veckans Freeridemedlem" nomineringarna som något positivt så är det ingenting jag har något som helst intresse av att deltaga i.</p><p></p><p>-snö</p><p>/r</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1056026, member: 34110"] 1. [USER=48397]@HeLium[/USER]: Jag förstår fortfarande inte kommentaren; "- Någon som är bitter för att inte blivit utvald?! " 2. [USER=58560]@Linder[/USER]: Om jag inte gillade denna delen av forumet så hade jag väl inte försökt hjälpa till? 3. Ingen annan har rapporterat samma problem. (inte i denna tråd iallafall) varpå jag påstår att om jag haft en sajt med 434999 individuella besökare per månad så hade jag varit nöjd med kodningen. Jag misstänker att jag inte är ensam, men är öppen för möjligheten, hur marginell den än är, att jag kan ha fel. 4. Även om jag väljer att tolka "Veckans Freeridemedlem" nomineringarna som något positivt så är det ingenting jag har något som helst intresse av att deltaga i. -snö /r [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Bokstäverna COGOGCGCO
Tillbaka
Topp