Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Booftfitting i Sthlm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik121" data-source="post: 595767" data-attributes="member: 87326"><p>jag brukade åka med en sula från garaget. men efter lite fotproblem ordnade jag ett sådant ortopediskt inlägg som man kan få på typ löplabbet och sånna ställen, för mig och mina missanpassade fötter var det mycket bättre. det är en helt annan sorts sula, som iofs kostar lite mer, men jag tyckte det var värt det. </p><p></p><p>dina liners kan dom säkert värma på både alpint och garaget, om du vill spara en slant kan du ju försöka själv finns trådar om det här i forumet, eller bara åka i dom ett par dar så sätter dom sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik121, post: 595767, member: 87326"] jag brukade åka med en sula från garaget. men efter lite fotproblem ordnade jag ett sådant ortopediskt inlägg som man kan få på typ löplabbet och sånna ställen, för mig och mina missanpassade fötter var det mycket bättre. det är en helt annan sorts sula, som iofs kostar lite mer, men jag tyckte det var värt det. dina liners kan dom säkert värma på både alpint och garaget, om du vill spara en slant kan du ju försöka själv finns trådar om det här i forumet, eller bara åka i dom ett par dar så sätter dom sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Booftfitting i Sthlm
Tillbaka
Topp