Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Booster strap till Dynafit Titan UL?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 976360" data-attributes="member: 40931"><p>Jag skulle rekommendera att du laborerar med att lägga till en tunga från tex dalbello krypton eller kanske full tilt pjäxor. Detta borde få en mer rejäl effekt på pjäxans flex, istället för att den mest bara sitter tightare. Jag själv kör TLT5or med kryptontungor tillsammans med ursprungstungorna men dessa är ju anpassade för tungor. Men jag vill minnas jag sett en kille hålla på med ett projekt att få till just Titan UL ihop med ett par kryptontungor.</p><p></p><p>Du kommer behöva modda lite dock, men det kan du nog klura ut i samråd med en bootfitter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 976360, member: 40931"] Jag skulle rekommendera att du laborerar med att lägga till en tunga från tex dalbello krypton eller kanske full tilt pjäxor. Detta borde få en mer rejäl effekt på pjäxans flex, istället för att den mest bara sitter tightare. Jag själv kör TLT5or med kryptontungor tillsammans med ursprungstungorna men dessa är ju anpassade för tungor. Men jag vill minnas jag sett en kille hålla på med ett projekt att få till just Titan UL ihop med ett par kryptontungor. Du kommer behöva modda lite dock, men det kan du nog klura ut i samråd med en bootfitter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Booster strap till Dynafit Titan UL?
Tillbaka
Topp