Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Booster Strap
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Monis" data-source="post: 497664" data-attributes="member: 58784"><p>Jag har problem med mina smalben när jag åker. Så stora att jag MÅSTE göra något åt dom. Det kan bero på att pjäxan inte omsluter smalbenet, att jag har för smala ben. (har genetiskt smala ben). Så jag tänkte beställa booster strap. Har läst diverse forumtrådar men blir inte klokare av de. Så jag undrar, vilken hårdhet ska jag ha? Expert eller WC, medel eller hårdaste? (den med 2 delad framsida eller 3 delad). Jag ska ha de för att få bättre kontakt så jag slipper "Shin Bang", inte prestandan.</p><p>Edit: Jag är 175cm 70kg. Åker fort och aggressivt ibland. Men minst lika ofta leker jag runt i skogen eller chillar omkring...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Monis, post: 497664, member: 58784"] Jag har problem med mina smalben när jag åker. Så stora att jag MÅSTE göra något åt dom. Det kan bero på att pjäxan inte omsluter smalbenet, att jag har för smala ben. (har genetiskt smala ben). Så jag tänkte beställa booster strap. Har läst diverse forumtrådar men blir inte klokare av de. Så jag undrar, vilken hårdhet ska jag ha? Expert eller WC, medel eller hårdaste? (den med 2 delad framsida eller 3 delad). Jag ska ha de för att få bättre kontakt så jag slipper "Shin Bang", inte prestandan. Edit: Jag är 175cm 70kg. Åker fort och aggressivt ibland. Men minst lika ofta leker jag runt i skogen eller chillar omkring... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Booster Strap
Tillbaka
Topp