Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Boot fitter Sälen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OscarAnthofer" data-source="post: 1145590" data-attributes="member: 166575"><p>Tjena.</p><p>Har fått 2 par boots iordninggjorda på concept store lindvallen med kanonresultat. Olika killar så min uppfattning är att de över lag håller god kvalité oavsett personal. (2016, dec 2018)</p><p>Sen är de väldigt lyhörda om du dagen efteråt inte är nöjd, bara kliva in och få det åtgärdat free of charger.</p><p>Jag återkom 2ggr med de förra bootsen innan jag var 100 nöjd </p><p>Sen är jag väl medveten om att det är skillnad på boots och pjäxor men kan i min vildaste fantasi tro att det löser det en men inte det andra.</p><p></p><p>Kaiser har jag bara hört väl om men aldrig själv testat.</p><p>Ska tilläggas att jag inte köpte bootsen på concept</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OscarAnthofer, post: 1145590, member: 166575"] Tjena. Har fått 2 par boots iordninggjorda på concept store lindvallen med kanonresultat. Olika killar så min uppfattning är att de över lag håller god kvalité oavsett personal. (2016, dec 2018) Sen är de väldigt lyhörda om du dagen efteråt inte är nöjd, bara kliva in och få det åtgärdat free of charger. Jag återkom 2ggr med de förra bootsen innan jag var 100 nöjd Sen är jag väl medveten om att det är skillnad på boots och pjäxor men kan i min vildaste fantasi tro att det löser det en men inte det andra. Kaiser har jag bara hört väl om men aldrig själv testat. Ska tilläggas att jag inte köpte bootsen på concept [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Boot fitter Sälen
Tillbaka
Topp