Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Boot fitter, Whistler/Vancouver
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="beng122" data-source="post: 1095498" data-attributes="member: 144643"><p>Åh nu kommer jag inte ihåg namnet på stället där jag gjorde mina pjäxor i Whistler för 3 år sen men det var supergrymt! Enda jag kommer ihåg är att killen som fixade i ordning dom hette Barry, ganska säker på det iaf.. Han fick ihop det på första försöket och jag behövde aldrig gå tillbaka för att fixa igen, så något om garanti vet jag tyvärr inte. Har extrema problem med mina fötter och fått höra av läkare att de inte är helt gjorda för skidåkning så ofta som jag vill, jag kan trycka ut pjäxorna hur mycket jag vill på olika ställen, problemet kommer bara komma nån annanstans då. Men i Whistler fick jag till ett par pjäxor som höll i 2 säsonger utan några problem alls, och då jobbar jag som skidlärare och har dom alltså på mig varje dag i princip hela säsongen. Efter 2-3 säsonger har pjäxorna dock ändrat form men här i Europa har jag inte lyckats hitta någon som kan pricka rätt på samma sätt. Så det är alltså i Whistler du ska passa på, om Barry fortfarande jobbar kvar. Men jag kommer tyvärr inte ihåg i vilken affär han jobbar, jag minns att surefoot var ett av alternativen jag tittade på men har för mig att det inte var det jag valde till sist. Butiken ligger i alla fall hyfsat nära liftarna, om jag får nåt namn på mer butiker i Whistler som gör bootfitting kanske jag kommer ihåg. Kan också vara så att det var surefoot men tror dock inte det.. Sorry för dålig info men om du kommer i kontakt med en kille vid namn Barry så rekommenderar jag att göra pjäxorna hos honom i alla fall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="beng122, post: 1095498, member: 144643"] Åh nu kommer jag inte ihåg namnet på stället där jag gjorde mina pjäxor i Whistler för 3 år sen men det var supergrymt! Enda jag kommer ihåg är att killen som fixade i ordning dom hette Barry, ganska säker på det iaf.. Han fick ihop det på första försöket och jag behövde aldrig gå tillbaka för att fixa igen, så något om garanti vet jag tyvärr inte. Har extrema problem med mina fötter och fått höra av läkare att de inte är helt gjorda för skidåkning så ofta som jag vill, jag kan trycka ut pjäxorna hur mycket jag vill på olika ställen, problemet kommer bara komma nån annanstans då. Men i Whistler fick jag till ett par pjäxor som höll i 2 säsonger utan några problem alls, och då jobbar jag som skidlärare och har dom alltså på mig varje dag i princip hela säsongen. Efter 2-3 säsonger har pjäxorna dock ändrat form men här i Europa har jag inte lyckats hitta någon som kan pricka rätt på samma sätt. Så det är alltså i Whistler du ska passa på, om Barry fortfarande jobbar kvar. Men jag kommer tyvärr inte ihåg i vilken affär han jobbar, jag minns att surefoot var ett av alternativen jag tittade på men har för mig att det inte var det jag valde till sist. Butiken ligger i alla fall hyfsat nära liftarna, om jag får nåt namn på mer butiker i Whistler som gör bootfitting kanske jag kommer ihåg. Kan också vara så att det var surefoot men tror dock inte det.. Sorry för dålig info men om du kommer i kontakt med en kille vid namn Barry så rekommenderar jag att göra pjäxorna hos honom i alla fall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Boot fitter, Whistler/Vancouver
Tillbaka
Topp