Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bootcaps, funkar det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VictorOehlrich" data-source="post: 1331107" data-attributes="member: 161619"><p>Sitter och scrollar och kom över detta som jag gjort flera gånger och undrar om det verkligen kan funka?</p><p>Läst recension efter recension och som med allt annat så är det mer eller mindre omöjligt att tyda vad som funkar eller inte baserat på vad folk skriver om det.</p><p>Kanske är man lite utan en skeptiker men jag har så otroligt svårt att se SPECIELLT när ratingen på en produkt är så hög som 4,36/5 av 300+ som lagt sitt betyg men ändå när man kollar de låga betygen säger folk saker i stil med, "det gör absolut ingen skillnad".</p><p></p><p>Produkten i fråga är då som rubriken lyder "Bootcaps" och jag undrar nu om det kanske finns någon här som provat det?</p><p>Skulle detta hjälpa något när man sitter i liften eller står i långa köer?</p><p>En sambo som vill bryta en dag för det känns som tåra ska packa ihop och tacka för sitt?</p><p></p><p>Förstår ju givetvis att detta inte kanske gör underverk, men kanske någon upplever någon form utav värmeskillnad?</p><p>Är detta fallet så kanske inte de 5-600kr de kostar är så farligt ändå? </p><p></p><p><a href="https://www.bootcap.com/products/bootcap?variant=47334727188802" target="_blank">https://www.bootcap.com/products/bootcap?variant=47334727188802</a> [ATTACH=full]43681[/ATTACH]</p><p>Oavsett kan de va kul att höra om det faktiskt är någon som prövat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VictorOehlrich, post: 1331107, member: 161619"] Sitter och scrollar och kom över detta som jag gjort flera gånger och undrar om det verkligen kan funka? Läst recension efter recension och som med allt annat så är det mer eller mindre omöjligt att tyda vad som funkar eller inte baserat på vad folk skriver om det. Kanske är man lite utan en skeptiker men jag har så otroligt svårt att se SPECIELLT när ratingen på en produkt är så hög som 4,36/5 av 300+ som lagt sitt betyg men ändå när man kollar de låga betygen säger folk saker i stil med, "det gör absolut ingen skillnad". Produkten i fråga är då som rubriken lyder "Bootcaps" och jag undrar nu om det kanske finns någon här som provat det? Skulle detta hjälpa något när man sitter i liften eller står i långa köer? En sambo som vill bryta en dag för det känns som tåra ska packa ihop och tacka för sitt? Förstår ju givetvis att detta inte kanske gör underverk, men kanske någon upplever någon form utav värmeskillnad? Är detta fallet så kanske inte de 5-600kr de kostar är så farligt ändå? [URL]https://www.bootcap.com/products/bootcap?variant=47334727188802[/URL] [ATTACH type="full" width="303px" alt="Skärmbild 2026-02-06 161132.webp"]43681[/ATTACH] Oavsett kan de va kul att höra om det faktiskt är någon som prövat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bootcaps, funkar det?
Tillbaka
Topp