Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bootcaps, funkar det?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1331128" data-attributes="member: 146777"><p>Tycker inte att de blir blöta. Och de skyddar ju mot att fukten ska kunna tar sig in i skon.</p><p>Jag brukar har lite is/snö runt innerskon när det riktigt kallt. Och få in vatten när det är plusgrader och blötsnö. Men tex sambons liners håller sig alltid torr,med pjäxöverdrag.</p><p>De där caps gör ju inte så mycket, tror jag. Klart de isolerar toeboxen. Men är.själv lite osäker om det verkligen räcker. Har dock aldrig testat de. Det som är viktigt är att inget snö eller fukt ska kunna komma in i skon. Och då hjälper de inget. </p><p>Sen kommer nog en del kyla nerifrån. Så har man stora problem med det kan man ju fundera över tunna isoleringssulor under linern. Eller under sulan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1331128, member: 146777"] Tycker inte att de blir blöta. Och de skyddar ju mot att fukten ska kunna tar sig in i skon. Jag brukar har lite is/snö runt innerskon när det riktigt kallt. Och få in vatten när det är plusgrader och blötsnö. Men tex sambons liners håller sig alltid torr,med pjäxöverdrag. De där caps gör ju inte så mycket, tror jag. Klart de isolerar toeboxen. Men är.själv lite osäker om det verkligen räcker. Har dock aldrig testat de. Det som är viktigt är att inget snö eller fukt ska kunna komma in i skon. Och då hjälper de inget. Sen kommer nog en del kyla nerifrån. Så har man stora problem med det kan man ju fundera över tunna isoleringssulor under linern. Eller under sulan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Bootcaps, funkar det?
Tillbaka
Topp