Bootfitter i Davos?

Bootfitter i Davos?
Nej men om du kommer hit och hälsar pà sà löser vi det ;) Är ju inte sà làngt.....

//H

Bootfitter i Davos?
Tanken är ett par Dalbello Krypton pro och det hade du ju inga ;-)

Vi fàr väl se om det blir andermatt nästa helg.....snöläget är väl inte sà dàligt.... :-)

Bootfitter i Davos?
Sant de har vi inte. Men fixa pjäxor gör vi. Snöläget???? Hmm jättedåligt ;) Eller inte...... Vi har skidtest nästa helg så då finns alla fetingar upp på Gemstock så det är en bra helg...

//H

Bootfitter i Davos?
Kan nog bli en runda dà om snöandet hàller i sig. :-)

Men nàn jäkel borde väl veta hur läget ser uti davos......àker inga riktiga skidàkare dit eller? Orter med pälsmänniskor har ju alltid oàkt puder!

Bootfitter i Davos?
orter med oåkt puder borde väl säga något om kvaliteten på bootfittandet kanske? Vad vet jag.

Bootfitter i Davos?
Det finns en alldeles utomordentligt seriös sportshop i Kublis alldeles där den längsta pisten i Davos/Klosters slutar. Vid järnvägsstationen.

Bootfitter i Davos?
Hej!
Om du är i Davos så är du på helt rätt ställe om du ska ha nya bra pjux. Alpernas kanske bästa bootfitter är stationerade där och de har tagit en liten källare på andra sidan järnvägen i Dorf i besittning och går under namnet Heierling. Att säga att han är alpernas bästa kanske är lite överdrivet men de har gjort pjäxor åt de flesta från Bode till Mr. Plake som alla har lämnat tack-kort på väggarna. Nu kanske du tror att jag låter mig luras av sånt men jag har varit där och har inget att klaga på, tvärtom hjälpsamma och prisvärda!

Ta en titt på heierling.ch och bli övertygad!

Trevlig vinter!

Bootfitter i Davos?
Mr_Kvick har helt rätt. Jag frågade min chef och han sade exakt samma sak. Schweiz bästa bootfitter är Heierlinger.

//H

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp