Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots och bindningar till en Glissade?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 384804" data-attributes="member: 64225"><p>En Big Gun, sweet, skulle också vilja ha en sådan. Jag säger som jag brukar, snacka med Doughboy igen (antar du köpt den av han?) och fixa ett par Flux bindningar. Super Titan och Diamond är väl mest responsiva, Flux nya ratingsystem är ju inte sådär glasklart om man säger så. Gamla Super Advance är också schysst om du hittar ett par sådana. I bootväg så är ju Burtons Driver X nog kanske det styvaste som går att få tag på just nu. Salomon fick jag höra ska också ha en sjukligt styv modell. Annars är ju 32 det bolag som brukar få bra betyg på sina boots. Forecast är styvaste booten där. Jag råkar ha ett par i strl 42 till salu faktiskt, hela, rena och fräscha.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 384804, member: 64225"] En Big Gun, sweet, skulle också vilja ha en sådan. Jag säger som jag brukar, snacka med Doughboy igen (antar du köpt den av han?) och fixa ett par Flux bindningar. Super Titan och Diamond är väl mest responsiva, Flux nya ratingsystem är ju inte sådär glasklart om man säger så. Gamla Super Advance är också schysst om du hittar ett par sådana. I bootväg så är ju Burtons Driver X nog kanske det styvaste som går att få tag på just nu. Salomon fick jag höra ska också ha en sjukligt styv modell. Annars är ju 32 det bolag som brukar få bra betyg på sina boots. Forecast är styvaste booten där. Jag råkar ha ett par i strl 42 till salu faktiskt, hela, rena och fräscha. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots och bindningar till en Glissade?
Tillbaka
Topp