Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots topptur
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 395553" data-attributes="member: 64225"><p>Ledsen men detta är inget seriöst forum. Det är bara modetrådarna som får svar, testa och fråga vilket Sagaställ du ska välja så får du se.</p><p></p><p>Angående bootsen tror jag du får leta läääänge för att hitta en boot som släpper ut svett i större mån och hittar du en så är det troligen på bekostnad av åkegenskaper. Hur tar du dig uppåt? Snöskor, splitboard, approachskis? Jag skulle rekomendera att välja en trevlig känga eller något istället och sedan byta om väl uppe på toppen. Har du stora problem med skoskav så är första prioritet, byt strumpor till ett par torra vid tillfälle. Använd dubbla strumpor för att minimera friktionen mot huden. tejpa foten med elastoplast för att minska hudslitaget, för instruktion om tejpning, maila mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 395553, member: 64225"] Ledsen men detta är inget seriöst forum. Det är bara modetrådarna som får svar, testa och fråga vilket Sagaställ du ska välja så får du se. Angående bootsen tror jag du får leta läääänge för att hitta en boot som släpper ut svett i större mån och hittar du en så är det troligen på bekostnad av åkegenskaper. Hur tar du dig uppåt? Snöskor, splitboard, approachskis? Jag skulle rekomendera att välja en trevlig känga eller något istället och sedan byta om väl uppe på toppen. Har du stora problem med skoskav så är första prioritet, byt strumpor till ett par torra vid tillfälle. Använd dubbla strumpor för att minimera friktionen mot huden. tejpa foten med elastoplast för att minska hudslitaget, för instruktion om tejpning, maila mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots topptur
Tillbaka
Topp