Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots topptur
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hlfdn" data-source="post: 395563" data-attributes="member: 30861"><p>hehe bra innspill - godt poeng. Tar meg oppover på snøskor. Forslag om å bytte sokker og tape er det jeg gjør idag, men det er ikke alltid like kult å dra av seg en våt støvel når det med litt vind fort blir -20 effektive opp i fjellet.. Klarer meg fint hvis jeg taper før jeg går ut, men jeg bør kunne finne en bedre løsning?? Når det gjelder å bruke en annen känga å gå med er det også et veldig bra forslag som jeg har tenkt på, men problemet er som alltid at det blir mange KG å dra på som skal ned i sekken og være med ned også..</p><p></p><p>Ser imidlertid på disse:</p><p>Ride Riot: <a href="http://www.ridesnowboards.com/boots/boot.asp?ProductID=56" target="_blank">http://www.ridesnowboards.com/boots/boot.asp?ProductID=56</a></p><p></p><p>Salomon F24: <a href="http://www.salomonsnowboard.com/no/products/F24-2-418311.html" target="_blank">http://www.salomonsnowboard.com/no/products/F24-2-418311.html</a></p><p></p><p>Erfaringer/tanker?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hlfdn, post: 395563, member: 30861"] hehe bra innspill - godt poeng. Tar meg oppover på snøskor. Forslag om å bytte sokker og tape er det jeg gjør idag, men det er ikke alltid like kult å dra av seg en våt støvel når det med litt vind fort blir -20 effektive opp i fjellet.. Klarer meg fint hvis jeg taper før jeg går ut, men jeg bør kunne finne en bedre løsning?? Når det gjelder å bruke en annen känga å gå med er det også et veldig bra forslag som jeg har tenkt på, men problemet er som alltid at det blir mange KG å dra på som skal ned i sekken og være med ned også.. Ser imidlertid på disse: Ride Riot: [URL]http://www.ridesnowboards.com/boots/boot.asp?ProductID=56[/URL] Salomon F24: [URL]http://www.salomonsnowboard.com/no/products/F24-2-418311.html[/URL] Erfaringer/tanker? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Boots topptur
Tillbaka
Topp